24 Οκτωβρίου 2014

Δολοφονία που σου παγώνει το αίμα:51χρονος Τούρκος “κάρφωσε” μαχαίρι στην καρδιά της κόρης της πρώην συντρόφου του!

tourkos-dolofonos

Η καταγόμενη από το Ουζμπεκιστάν Ναζίρα Ασράνοβα ρίχνοντας κατάρες στο δικαστήριο κατά του Τούρκου Αϊχάν Αρσλάν που μαχαίρωσε την ίδια και σκότωσε την κόρη της
την Ντιλαφρούζ, είπε:¨Η ψυχή της κόρης μου να μην αφήσει ήσυχο αυτόν τον άνθρωπο¨.
Η 37 ετών Ναζίρα Ασράνοβα που χώρισε από τον πρώτο της άντρα και ζούσε στην Αττάλεια της Τουρκίας μαζί με την 14χρονη κόρη της Ντιλαφρούζ, γνωρίστηκε το 2008 με τον 51 ετών ηλεκτρολόγο Αϊχάν Αρσλάν. Το ζευγάρι απέκτησε από την σχέση αυτή ένα κορίτσι 3 ετών, ενώ συχνοί ήταν και οι καβγάδες. Παρά το ότι η Ασράνοβα πήγε στην αστυνομία και μετά από μήνυση της βγήκε απόφαση απομάκρυνσης του Αρσλάν, η γυναίκα δεν προστατεύτηκε από την βία του πρώην εραστή.
Στις 25 του περασμένου Αυγούστου πήγε στο σπίτι της Ασράνοβα και μαχαίρωσε την γυναίκα στην κοιλιά και την κόρη της στην καρδιά. Μάλιστα έριξε βενζίνη και πάνω τους και ετοιμάστηκε να τις κάψει όταν η Ασράνοβα του είπε ¨Ζωή μου σε αγαπάω μην το κάνεις¨ και τότε μετάνιωσε. Η Ντιλαφρούζ πέθανε ενώ η Ναζιρέ Ασραλίεβα τραυματίστηκε βαριά. Ο Αϊχάν Ααρσλάν παραδόθηκε στην αστυνομία και προφυλακίστηκε.
Ο Αϊχάν Αρσλάν εμφανίστηκε ενώπιον δικαστηρίου αντιμετωπίζοντας ποινή ισοβίων συν 13 έως 20 χρόνια φυλάκισης. Καταθέτοντας είπε πως ¨Είχα πάει για να μιλήσω. Αλλά με πρόσβαλε και τα έχασα. Δεν ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο αλλά συνέβη. Μετανιώνω πολύ¨. Όταν ο πρόεδρος του δικαστηρίου τον ρώτησε ¨Με μπιτόνι βενζίνης πας να μιλήσεις ; ¨ απάντησε πως ¨Εάν δεν με έβαζε μέσα στο σπίτι θα αυτοπυρπολούμουνα¨.
¨ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ¨
Η Ναζιρά Ασράνοβα που παρίστατο στην εκδίκαση με την βοήθεια συγγενών καθώς από τα μαχαιρώματα που δέχτηκε δεν μπορούσε να περπατήσει, αντέδρασε φωνάζοντας ¨είσαι δολοφόνος¨. Η γυναίκα εν μέσω δακρύων κατέθεσε τα εξής : ¨
¨Όταν το πρωί χτύπησε η πόρτα, άνοιξα νομίζοντας πως θα είναι η γειτόνισσα που προσέχει την μικρή μου κόρη. Ήταν αυτός απέναντι μου. Μόλις άνοιξα την πόρτα μπήκε μέσα και βγάζοντας το μαχαίρι άρχισε να το στρέφει εναντίον μου. 3 φορές, 5 φορές μου το έμπηξε δεν θυμάμαι. Από τις κραυγές μου κατέφθασε η κόρη μου η Ντιλαφρούζ. Τότε άφησε εμένα και άρχισε να χτυπά αυτήν. Την μαχαίρωσε πολλές φορές. Η κόρη μου κατέρρευσε, την κορούλα μου την έκανε κιμά. Για να μπορέσω να τη σώσω του φώναξα ¨Σταμάτα, εντάξει θα ζήσω μαζί σου¨. Τότε σταμάτησε τα μαχαιρώματα. Τότε πήρε ένα μπουκάλι με βενζίνη που είχε μαζί του και άρχισε να το ρίχνει πάνω μας. Στο μεταξύ η 3,5 ετών κόρη μου είχε έρθει στην πόρτα και μας κοιτούσε σαν παγωμένη. Από τις κραυγές μας κατέφθασαν γείτονες. Αυτός για να μη συλληφθεί έφυγε πριν μας κάψει. Ζητώ την τιμωρία του. Η ψυχή του παιδιού μου να μην τον αφήσει ήσυχο¨.
Σύμφωνα με τα tourkikanea το δικαστήριο ανέβαλε για τις 1 Δεκεμβρίου 2014.
makeleio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου