02 Αυγούστου 2014

“Πρέπει να ντρέπονται και το ΙΚΑ και οι ελεγκτές που βεβαιώνουν τέτοιου είδους πρόστιμα!”

ika

Διατηρώ εταιρεία security στην περιοχή της Νέας Ιωνίας και απασχολώ προσωπικό ασφαλείας.Στις 25/5/2014 ήρθε ο
έλεγχος του ΙΚΑ από 2 κυρίους και μου επέβαλαν πρόστιμο 3500 ευρώ για μουτζούρες στο πορτοκαλί βιβλίο το οποίο έχει καταργηθεί κιόλας.Αυτές είναι οι κρατικές υπηρεσίες που αναγκάζουν σε κλείσιμο τις ελληνικές επιχειρήσεις αντί να βοηθάνε να αναπνεύσουνε μας βάζουνε τρικλοποδιές καθημερινά που ζούμε στην Ουγκάντα; αυτή είναι η δημοκρατία μας αυτό το κράτος δικαίου ονειρευόμαστε.
Όταν έχουν γραφτεί 500 εργαζόμενοι στο πορτοκαλί βιβλίο λογικό είναι να υπάρχουν και μουτζούρες χωρίς να ζημιώνετε το Ελληνικό δημόσιο αφού όλοι ήταν ασφαλισμένοι και δηλωμένοι και έχουν το θράσος να μου στέλνουν επιστολή στην εταιρεία μου να προσέλθω στην Υπηρεσία για ρύθμιση η εξόφληση της οφειλής εντός 15 ημερών από την παραλαβή της παρούσης σε αντίθετη περίπτωση θα υποχρεωθούμε να λάβουμε τα προβλεπόμενα από το Ν.Δ 356/1974 αναγκαστικά μέτρα (κατάσχεση.πλειστηριασμό,κατάσχεση εις χείρας τρίτων κατά του οφειλέτη προκειμένου να εισπραχθεί η απαίτηση του Ιδρύματος.
Έχω κάνει την ένσταση μου στο ΙΚΑ της 18/6/2014.Πρέπει να ντρέπονται και το ΙΚΑ και οι ελεγκτές που βεβαιώνουν τέτοιου είδους πρόστιμα.Μας κλέβουν τον ιδρώτα και τη δουλεία μας.Αίσχος περιμένω την ανταπόκριση σας.Ο έλεγχος έγινε μετά τις εκλογές αν αυτό σας λέει κάτι.Πρέπει όλοι τις επιχειρήσεις μας να τις κάνουμε με έδρα στο εξωτερικό και να μην αφήνουμε ούτε ευρώ εδώ;
Με εκτίμηση
Αντώνης Κοριανίτης
makeleio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου