
Τον επόμενο μήνα εκτιμάται να έχουν ολοκληρωθεί οι ζυμώσεις μεταξύ των ενδιαφερομένων για την συγκρότηση κοινοπρακτικών σχημάτων που θα διεκδικήσουν τις δύο συστάδες αεροδρομίων και να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.
Η σύμβαση διαχείρισηςτων αεροδρομίων θα είναι για διάστημα 30 + 10 έτη, με δυνατότητα όμως επέκτασης.
Επίσης θα καθοριστεί αρχικό εφάπαξ τίμημα και ετήσιες πληρωμές, που θα εξαρτώνται από τα κέρδη των αερολιμένων, ενώ οι παραχωρησιούχοι θα αναλάβουν και τις επενδύσεις σε υποδομές στα αεροδρόμια.
Το κόστος αυτό υπολογίζεται περίπου στα 220 εκατ. ευρώ στα επόμενα τρία χρόνια.
Θα πρέπει να σημειωθεί , ότι μέσω των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας εξυπηρετείται σε συντριπτικό ποσοστό ο εισερχόμενος τουρισμός και γι αυτό η λειτουργία των περισσοτέρων αεροδρομίων χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα.
Τα αεροδρόμια που πρόκειται να αξιοποιηθούν χωρίζονται σε δύο κατηγορίες όπου στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και στη δεύτερη τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Πρέπει να αναφέρουμε ότι μέχρι τη δημοσίευση της πρόσκλησης υποβολής προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου για την πρώτη ομάδα και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου για τη δεύτερη ομάδα.
Επενδυτικό ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί από εταιρείες των χωρών Γαλλίας, Γερμανίας, Ελβετίας, Τουρκίας, Ισραήλ, Αργεντινής αλλά και Ελλάδας.
ΖΑΝΤΕΠΡΕΣΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου