24 Ιουνίου 2013

Επισκέφθηκε με το νυφικό τον τάφο του πατέρα της...



Δείτε τη φωτογραφία που προκάλεσε θετικά και αρνητικά σχόλια στο ίντερνετ

Η στιγμή που ένας πατέρας συνοδεύει την κόρη του στην εκκλησία, για να παντρευτεί, είναι μια σκηνή που μπορεί να συγκινήσει ακόμα κι εκείνους που δεν διακινούνται συναισθηματικά από το μυστήριο του γάμου. Για τις νύφες που έχουν χάσει τον πατέρα τους, η παράδοση αυτή που κανονικά σκορπά χαρά, μπορεί να είναι μια δύσκολη και επώδυνη στιγμή. 

Έτσι η 21χρονη Paige Eding, που δεν έχει ακόμα δεχθεί την απώλεια του πατέρα της- που πέθανε αναπάντεχα το 2011- ήξερε πως ήθελε με κάποιο τρόπο ο μπαμπάς της να έχει τη δική του θέση στο γάμο της. Έτσι ζήτησε από το φωτογράφο κάτι που ίσως φανεί παράξενο: να κάνουν μία στάση στο νεκροταφείο. 

«Ήθελα να αποτυπωθεί η στιγμή. Ήθελα να έχω αυτή την ανάμνηση», εξηγεί η ίδια. 

«Έχασα τη μητέρα μου όταν ήμουν επτά χρονών κι έτσι καταλαβαίνω την επιθυμία της», σχολίασε ο φωτογράφος. 
Όταν έφτασαν στο νεκροταφείο η υπόλοιπη οικογένεια στάθηκε σε κάποια απόσταση. Αυτή ήταν μια στιγμή μόνο για την Paige και τον μπαμπά της. 

«Ήταν μια στιγμή νοσταλγίας για εκείνον», είπε η Eding. «Ήμουν τόσο θλιμμένη που δεν υπήρχε η φυσική του παρουσία… ήμουν όμως και χαρούμενη, μέσω της οικογένειάς μου ζει ακόμα μέσα από τον καθένα μας». 

Λίγο μετά, στη γαμήλια τελετή, την 21χρονη συνόδευσε ο παππούς της. 

Μετά το γάμο, ο φωτογράφος ζήτησε την άδεια του ζευγαριού να ανεβάσει τη φωτογραφία στο Facebook, όπου την έχουν δει περισσότεροι από είκοσι εκατομμύρια άνθρωποι. Στη σελίδα του φωτογράφου άρχισαν να φτάνουν σχόλια για το πόσο συγκινητική ήταν η φωτογραφία αλλά δεν έλειψε και η κριτική για το ότι κοινοποιήθηκε μια τόσο προσωπική στιγμή. 

Δείτε τη φωτογραφία 


ΑΝΙΩΘΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου