25 Σεπτεμβρίου 2012

Έξωση σε άνεργη μάνα με δύο παιδιά λόγω οφειλών στη ΔΕΗ

Λίγους μήνες μετά το κλειδί οικίας στα Εργατικά Σωτήρας που παρέλαβε, Τρικαλινή άνεργη, μητέρα παιδιών...

καλείται να επιστρέψει τα κλειδιά, λόγω οικονομικής αδυναμίας να καταβάλει ποσό που απαιτείται στην ΔΕΗ. Τα χρήματα αυτά, θα τα είχε καταβάλει, αν ο Δήμος Τρικκαίων, τις είχε αποδώσει οφειλές από εργασία της στον Δήμο…

Η άνεργη μητέρα επιχειρεί πλέον να απαιτήσει τα δεδουλευμένα της μέσω κατασχέσεων περιουσίας του Δήμου.

Η ίδια, όπως και άλλοι πρώην συμβασιούχοι του Δήμου Τρικκαίων, ξεκινούν αυτή την διαδικασία, απογοητευμένοι από τις …υποσχέσεις της Δημοτικής Αρχής για καταβολή δεδουλευμένων και αύριο στις 9.30 το πρωί, θα καταθέσουν σχετική μήνυση σε βάρος του Δήμου στην Επιθεώρηση Εργασίας.

trikalanews.gr


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Έξωση σε άνεργη μάνα με δύο παιδιά λόγω οφειλών στη ΔΕΗ http://24wro.blogspot.com/2012/09/blog-post_6784.html#ixzz27UIiX5uV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου