Η πλοιοκτήτρια του κ. Αλ. Καραγιάννη αναμένεται να υποβάλει μέσα στις επόμενες ημέρες αίτηση στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας προκειμένου να εγκριθούν δρομολόγια στη γραμμή Μεσολόγγι – Ζάκυνθος, που θα πραγματοποιούνται από το πλοίο “Styra Diamond”, δύο φορές την εβδομάδα.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη, που αποδεικνύει εμπράκτως το ενδιαφέρον συγκεκριμένης εταιρείας να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή, δημιουργεί την αισιοδοξία πως σύντομα η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με την Ιερά Πόλη Μεσολογγίου αναμένεται να γίνει πραγματικότητα. Αξίζει να αναφερθεί πως η ενδιαφερόμενη εταιρεία, έκρινε πως η δραστηριοποίηση στη γραμμή Μεσολόγγι - Ζάκυνθος, θα είναι πολύ πιο συμφέρουσα σε σχέση με την γραμμή Μεσολόγγι - Ιθάκη – Κεφαλονιά ή Μεσολόγγι – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, που αποτελούσαν τις άλλες δύο εναλλακτικές προτάσεις.
Στις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν το ενδιαφέρον συγκεκριμένης εταιρείας για δραστηριοποίηση στη γραμμή αναφέρθηκε μιλώντας στον –Ε- ο Δήμαρχος της Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης. Ο κ. Κατσούλης, δεν έκρυψε την αισιοδοξία του πως πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν ευχάριστα και χαρακτήρισε την προοπτική της ακτοπλοϊκής σύνδεσης μια ιστορική αναγκαιότητα για τις δύο περιοχές.
«Το Υπουργείο ρητά και κατηγορηματικά, από την πρώτη στιγμή μας είχε διαβεβαιώσει πως από την στιγμή που μέχρι τις 31 Ιανουαρίου κατατεθεί συγκεκριμένη αίτηση από πλοιοκτήτρια εταιρεία, τότε την επομένη κιόλας, με απόφαση Υπουργού η γραμμή θα ανοίξει. Το πρόβλημα εστιαζόταν στο να βρούμε την εταιρεία, το καράβι και τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να ξεκινήσει η γραμμή. Πρόσφατα κλείσαμε έναν κύκλο διαβουλεύσεων και επαφών με μια πλοιοκτήτρια εταιρεία, σε συνεργασία και με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αλλά και το Δήμο Ζακύνθου» ανέφερε ο κ. Κατσούλης, κάνοντας γνωστό πως καθοριστική ήταν η συνδρομή και της αρμόδιας Αντιπεριφερειάρχη για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες Σμαράγδας Σαρδελή.
«Συζητήσαμε παραπάνω από μια φορά και για αρκετές ώρες. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία, εφόσον έκανε τις δικές τις μελέτες κόστους πέρα από τα στοιχεία που αντλήθηκαν από τις δικές μας μελέτες, κατέληξε στο συμπέρασμα πως η πιο συμφέρουσα γραμμή είναι η γραμμή Ζακύνθου Μεσολογγίου, σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις» ανέφερε ο κ. Κατσούλης, τονίζοντας πως στις υπόλοιπες γραμμές το ρίσκο ήταν μεγαλύτερο.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το Δήμαρχο Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου, μέχρι την προσεχή Πέμπτη θα έχουν ρυθμιστεί μια σειρά από νομικού τύπου ζητήματα τα οποία αφορούν την ακτοπλοϊκή εταιρεία.
«Έχουμε δώσει τα χέρια και το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα αναμένουμε η εταιρεία να καταθέσει την αίτηση έγκρισης των δρομολογίων στο Υπουργείο. Βρισκόμαστε στο παρά πέντε και καλώς εχόντων των πραγμάτων δεν αναμένουμε κάτι που θα ανατρέψει τα δεδομένα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κατσούλης.
Το πλοίο που ανήκει στην εταιρεία Καραγιάννης, μέχρι πρόσφατα δραστηριοποιούνταν στην περιοχή της Εύβοιας και αυτή την περίοδο βρίσκεται υπό ανακατασκευή. Ο λόγος είναι πως χρειάζονται μια σειρά από παρεμβάσεις πάνω στο πλοίο, που προβλέπονται από το Υπουργείο προκειμένου να μπορέσει να εξυπηρετήσει την γραμμή, όπως είναι η τοποθέτηση σωστικών μέσων κ.α.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το Δήμαρχο, το πλοίο μπορεί να εξυπηρετήσει 175 οχήματα και 350 επιβάτες.
Δέσμευση της εταιρείας είναι η πραγματοποίηση δύο δρομολογίων την ημέρα, ένα πρωινό και ένα απογευματινό, που θα ξεκινήσουν από την Άνοιξη και θα συνεχίσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Ο κ. Κατσούλης ανέφερε πως εφόσον όλα πάνε καλά, του χρόνου μπορεί να γίνει πραγματικότητα η σύνδεση και με τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου, ενώ υπογράμμισε πως σημαντικό ρόλο στις θετικές εξελίξεις έπαιξε και η κοινή προσπάθεια που καταβλήθηκε από όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες.ERMISNEWS.GR
Στις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν το ενδιαφέρον συγκεκριμένης εταιρείας για δραστηριοποίηση στη γραμμή αναφέρθηκε μιλώντας στον –Ε- ο Δήμαρχος της Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης. Ο κ. Κατσούλης, δεν έκρυψε την αισιοδοξία του πως πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν ευχάριστα και χαρακτήρισε την προοπτική της ακτοπλοϊκής σύνδεσης μια ιστορική αναγκαιότητα για τις δύο περιοχές.
«Το Υπουργείο ρητά και κατηγορηματικά, από την πρώτη στιγμή μας είχε διαβεβαιώσει πως από την στιγμή που μέχρι τις 31 Ιανουαρίου κατατεθεί συγκεκριμένη αίτηση από πλοιοκτήτρια εταιρεία, τότε την επομένη κιόλας, με απόφαση Υπουργού η γραμμή θα ανοίξει. Το πρόβλημα εστιαζόταν στο να βρούμε την εταιρεία, το καράβι και τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να ξεκινήσει η γραμμή. Πρόσφατα κλείσαμε έναν κύκλο διαβουλεύσεων και επαφών με μια πλοιοκτήτρια εταιρεία, σε συνεργασία και με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αλλά και το Δήμο Ζακύνθου» ανέφερε ο κ. Κατσούλης, κάνοντας γνωστό πως καθοριστική ήταν η συνδρομή και της αρμόδιας Αντιπεριφερειάρχη για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες Σμαράγδας Σαρδελή.
«Συζητήσαμε παραπάνω από μια φορά και για αρκετές ώρες. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία, εφόσον έκανε τις δικές τις μελέτες κόστους πέρα από τα στοιχεία που αντλήθηκαν από τις δικές μας μελέτες, κατέληξε στο συμπέρασμα πως η πιο συμφέρουσα γραμμή είναι η γραμμή Ζακύνθου Μεσολογγίου, σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις» ανέφερε ο κ. Κατσούλης, τονίζοντας πως στις υπόλοιπες γραμμές το ρίσκο ήταν μεγαλύτερο.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το Δήμαρχο Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου, μέχρι την προσεχή Πέμπτη θα έχουν ρυθμιστεί μια σειρά από νομικού τύπου ζητήματα τα οποία αφορούν την ακτοπλοϊκή εταιρεία.
«Έχουμε δώσει τα χέρια και το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα αναμένουμε η εταιρεία να καταθέσει την αίτηση έγκρισης των δρομολογίων στο Υπουργείο. Βρισκόμαστε στο παρά πέντε και καλώς εχόντων των πραγμάτων δεν αναμένουμε κάτι που θα ανατρέψει τα δεδομένα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κατσούλης.
Το πλοίο που ανήκει στην εταιρεία Καραγιάννης, μέχρι πρόσφατα δραστηριοποιούνταν στην περιοχή της Εύβοιας και αυτή την περίοδο βρίσκεται υπό ανακατασκευή. Ο λόγος είναι πως χρειάζονται μια σειρά από παρεμβάσεις πάνω στο πλοίο, που προβλέπονται από το Υπουργείο προκειμένου να μπορέσει να εξυπηρετήσει την γραμμή, όπως είναι η τοποθέτηση σωστικών μέσων κ.α.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το Δήμαρχο, το πλοίο μπορεί να εξυπηρετήσει 175 οχήματα και 350 επιβάτες.
Δέσμευση της εταιρείας είναι η πραγματοποίηση δύο δρομολογίων την ημέρα, ένα πρωινό και ένα απογευματινό, που θα ξεκινήσουν από την Άνοιξη και θα συνεχίσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Ο κ. Κατσούλης ανέφερε πως εφόσον όλα πάνε καλά, του χρόνου μπορεί να γίνει πραγματικότητα η σύνδεση και με τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου, ενώ υπογράμμισε πως σημαντικό ρόλο στις θετικές εξελίξεις έπαιξε και η κοινή προσπάθεια που καταβλήθηκε από όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες.ERMISNEWS.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου