15 Δεκεμβρίου 2011

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ !!!!



Χτες διαβάσαμε σε δημοσίευμα ότι αναβλήθηκε η προπόνηση του ΑΠΣ Ζακύνθου γιατί ο προπονητής ήταν άρρωστος!!!!....και ζαλίστηκα,είναι δυνατόν μια επαγγελματική ομάδα να μην κάνει προπόνηση γιαυτό το λόγο;

Δεν υπάρχει προπονητικό team στην ομάδα συνεργάτες του κυρίου Μαγκαφίνη για να τον βοηθούν;
Εγώ πάντως ξέρω ότι έχει όπως για παράδειγμα έναν καταξιωμένο γυμναστή τον Π.Γουσέτη που θα μπορούσε  άνετα να γυμνάσει και να χαλαρώσει τους παίχτες, εκτός και αν ο προπονητής δεν μπορεί να εμπιστευτεί κανέναν από τους βοηθούς τους και θέλει να τα κάνει όλα μονός του!!!
Δηλαδή αν την Κυριακή ο προπονητής είναι ακόμα άρρωστος η ομάδα δεν θα κατεβεί να παίξει στο πρωτάθλημα;βρέεεε θα μας τρελάνετε όλους στο τέλος συνέλθετε οσο είναι καιρός!!!apostratos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου