Για να μην χάνεις....τίποτα !!!!
15 Δεκεμβρίου 2011
Τι είπε το άτομο!!!
Η δήλωση της χρονιάς..
Ακούστε τι είπε σήμερα ο Βενιζέλος κατα την διάρκεια ομιλίας του..
Βίντεο!
Read more:
http://www.trelokouneli.gr/2011/12/blog-post_2623.html#ixzz1gYTpgOX6
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου