22 Νοεμβρίου 2014

Ο Κώστας Βουτσάς κάνει τρελίτσες με την κατά 50 ΧΡΟΝΙΑ Νεότερη Σύντροφό του!!! (ΦΩΤΟ)

6002

Ο Κώστας Βουτσάς δείχνει να έχει αστείρευτο κέφι για ζωή και το αποδεικνύει η σχέση του με την επίσης ηθοποιό ΑλίκηΚατσαβού, ετών 36.

Το ζευγάρι εμφανίστηκε στο Baraonda, για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα του Τόλη Βοσκόπουλου, και δεν σταμάτησε να δείχνει πόσο δεμένο και ερωτευμένο είναι. Φιλιά, αγκαλιές και τρελίτσες, ό,τι ακριβώς χαρακτηρίζει κάθε ερωτευμένο ζευγάρι.
«Ήμουν μόνος και η Αλίκη Κατσαβού ήρθε και φώτισε τη ζωή μου και την καρδιά μου. Τώρα είμαι με μια νεαρή κοπέλα, ένα εκπληκτικό πλάσμα, την Αλίκη Κατσαβού. Έχει παιδικό θέατρο με δυο θιάσους για μικρά και μεγάλα παιδιά. Δεν έχω να της χαρίσω τίποτα κι έτσι της είπα: “Δεν έχω να σου δώσω τίποτα, Αλίκη μου. Πάρε τον εαυτό μου και κάν’ τον ό,τι θέλεις”. Είναι μικρή σε ηλικία. Τηρώ τη θεωρία του Τσάρλι Τσάπλιν: “Η γυναίκα πρέπει να έχει τη μισή ηλικία του άντρα μείον πέντε χρόνια”. Εγώ είμαι 83 ετών. Τα μισά μου είναι σχεδόν 41. Αν αφαιρέσουμε 5, φτάνουμε στα 36. Τόσο είναι η σύντροφός μου. Έχουμε σχεδόν 50 χρόνια διαφορά. Ζούμε ευτυχισμένοι, γελάμε συνεχώς. Την αγαπώ πολύ και τον χειμώνα θα παίξουμε μαζί παιδικό θέατρο», έχει δηλώσει ο Κώστας Βουτσάς.

6000
6001
6002
6003
μακελειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου