17 Απριλίου 2014

Ανέκδοτο: Το παιδί του Θεού


Ένας τύπος ο οποίος έλειπε 25 χρόνια στην Αφρική γυρίζει ξαφνικά στο σπίτι του.
Η γυναίκα του τον υποδέχεται θερμά.
Κάποια στιγμή εμφανίζεται ένα κοριτσάκι.
Λέει η γυναίκα:
- Γιώργο, από εδώ η κόρη μας η Ελένη!

Ο πατέρας:
- Πόσων χρονών είναι;
- Επτά, του απαντάει εκείνη.
Καταλαβαίνει ο τύπος ότι κάτι δεν πάει καλά, παθαίνει ανακοπή και πεθαίνει.
Πάει στον παράδεισο και στην πόρτα τον περιμένει ο άγιος Πέτρος.
- Τέκνον μου, του λέει, είχες ενάρετη ζωή όποτε θα παραμείνεις εδώ, στον παράδεισο.
- Ωραία, λέει ο τύπος, όμως θα ήθελα πρώτα να ρωτήσω κάτι τον Θεό.
Πράγματι λοιπόν τον πάει ο άγιος Πέτρος στο Θεό, και ο φίλος μας τον ρωτάει:
- Θεέ μου πάνσοφε, πες σε παρακαλώ… Πως είναι δυνατόν να λείπω 25 χρόνια στην Αφρική και γυρνώντας να έχω κόρη επτά χρονών;
- Από ποιον πλανήτη μας έρχεσαι, καλέ μου άνθρωπε; ρωτάει ο Θεός.
- Από την γη, του απαντάει ο τύπος.
- Α! Και κάνεις έτσι; Εδώ εμένα χωρίς να έχω πάει ποτέ στην γη μου φορτώσανε ένα γιο 33 χρονών.
EGINE.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου