08 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ζ


Πάντα είχα στο νού μου να κάνω ένα μικρό αφιέρωμα στην ομάδα << Ζ >> της αστυνομίας.
Υπηρέτησα από το 1988 μέχρι το 1994 και πιστέψτε με ήταν τα καλύτερα χρόνια μου στην αστυνομία,σαν νέος που ήμουν βρήκα συναδέλφους παλιούς με εμπειρία που μου συμπεριφέρθηκαν σαν να είμαι ένας από αυτούς χωρίς να το παίζουν υπεράνω.

Το όνομα ΜΩΡΟΣ ΚΛΕΩΝ ήταν και θα είναι ο πατέρας της ομάδας Ζ αυστηρός εκεί που έπρεπε και ψυχούλα όταν τόν χρειαζόμαστε σε κάθε μας πρόβλημα,παλιοί συνάδελφοι ποιον να πρωτοθυμηθώ Τσάτσος βασίλης πάντα με το χαμόγελο,Κιτσώνης γιώργος,Τσιργιώτης νίκος,ο Γκράβαρης,ο Μαρκάκης,ο Σπηλιόπουλος,ο Πολλάκης, ο Πρεβεζάνος,ο Μουσελίμης,ο Παπαδόπουλος θοδωρής,ο Κουμερτάς,ο Τρυανταφύλλου, και τόσοι αλλοι που ήταν πρώτα φίλοι και μετά συνάδελφοι και ήξερες οτι στην δύσκολη στιγμή πάνω στην δουλειά και πιστέψτε με υπήρξαν πολλές τέτοιες στιγμές θα ήταν δίπλα σου να σε στηρίξουν γιατί αυτό ήταν η ομάδα Ζ μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
Δυστυχώς καταφέρανε κάποιοι να την διαλύσουν γιατί εκείνα τα χρόνια ήταν η καλύτερη υπηρεσία της αστυνομίας με πολλές επιτυχίες και η ζήλια ήταν το άθλημα των μεγάλων αξιωματικών μας.
Τέλος θέλω να πω ότι ήταν μεγάλη μου τιμή που ήμουνα μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας και
εύχομαι  εκείνα τα παλικάρια ο θεός να τα έχει πάντα καλά μαζί με τις οικογένειές τους. apostratos         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου